Zatrudnimy Koordynatora ds. działań artystycznych

Treść
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY W PIWNICZNEJ-ZDROJU ZATRUDNI OSOBĘ NA STANOWISKU:
Koordynator ds. działań artystycznych (1 etat)
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- koordynowanie projektów artystycznych, takich jak wystawy, warsztaty, wydarzenia i aktywności twórcze (w tym także logistyka)
- pomoc przy organizowaniu, prowadzeniu i animowaniu wydarzeń kulturalnych
- promocja wydarzeń kulturalnych i współpraca z mediami
- organizowanie warsztatów edukacyjnych, programów artystycznych dla dzieci i młodzieży, wspierających rozwój talentów i kreatywności, angażujących przede wszystkim lokalną społeczność
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z artystami, organizowanie rezydencji artystycznych
- doraźna pomoc na innych stanowiskach w ramach zastępstw.
Wymagania formalne:
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
- doświadczenia w pracy artystycznej lub na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- doświadczenia w pracy z różnymi grupami: prowadzenie warsztatów, animowanie działań dla dzieci, młodzieży i dorosłych (inspirowanie innych do twórczości)
- umiejętności pracy z mediami społecznościowymi (tworzenie treści wideo lub interaktywnych działań będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- dyspozycyjność ze względu na charakter prowadzonej przez nas działalności (praca w weekendy, także niedziele)
(wszystkie szczegóły znajdują się w załączniku pdf - aplikując na stanowisko oświadczają Państwo, że zapoznali się z załącznikiem oraz zgadzają się na przetwarzanie swoich danych w ramach aplikowania na stanowisko)
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – 1 etat
- wynagrodzenie zasadnicze: 4.700 zł - 4.900zł
Aplikowanie:
- CV,
- list motywacyjny,
- potwierdzenie posiadanego doświadczenia
Komplet dokumentów prosimy przesyłać na adres mailowy:
mgok@piwniczna.pl w tytule maila wpisując „Praca w kulturze” lub dostarczyć do sekretariatu MGOK, ul. Rynek 11, 33-350 Piwniczna-Zdrój (poniedziałek-piątek w godzinach 7:30-15:30). W przypadku przesyłki - liczy się data wpływu.
Termin składania ofert: do 31.01.2025 r.
Dodatkowe informacje:
- oferty wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- dokumentacja niekompletna nie będzie brana pod uwagę,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy / laptop
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- praca w ruchu,
- budynek 3-piętrowy z windą/platformą dla osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze,
- podjazd dla osób niepełnosprawnych znajduje się od tyłu budynku.